miercuri, 25 aprilie 2012

Tri-Dubla 3 (CDLVIX)

 Am văzut mai mult seriale aici, în sunny Chitila, cum ar fi Carnivale, pe care l-am abandonat că-i naşpa, East Bound and Down care-i ok sau The IT Crowd care-i awesome. Şi apoi am zis ia să văd eu nişte filme, să vedem ce mai mişcă pe frontul ăsta. Nimic este răspunsul la această întrebare. Nimic nu mişcă pe frontul ăsta.
 Dark Tide crecă e făcut de sud africani sau ceva, nu ştiu. Nimeni nu ştie. Care-i treaba cu Dark Tide? E foarte nasol. Halle Berry face un rol de căcat, bine, nimeni nu se aşteaptă de la Halle Berry să facă roluri uşor menţionabile. Dark Tide e un film d-ăla de comedie neintenţionată. Halle ar fi eroina principală care este o femeie independentă şi cu personalitate şi chestii da e cel mai mare douchebag de la Ami de la Miami Ink încoace. Care-l şi întrece. Este o chestie aşa, nici nu ştiu cum să zic, mai bine vă povestesc filmul. N-o să fac asta, n-o să vă povestesc filmul.

Immortals e cu un flăcău din The Tudors. E de căcat. Ar trebui să fie un film de acţiune şi, după cum bine zicea Tuşat aseară, filmele de acţiune din ultima vreme nu au mai deloc acţiune. E un pic la început, ca să-ţi faci aşa, o idee despre caracterul nepătat al protagonistului şi despre inima lui de aur şi apoi canci, mai e nişte acţiune pe la sfârşit, şi aia cam nasoală, restu e dialog şi plimbări prin munţi.

Kate Beckinsale asta, care eram convins că-i Kate Beckindale sau Kate Beckinsdale sau ceva, da nu e, are o grămadă de fani, cum s-ar spune, are fani căcălău. E cam nasoală şi asta. Filmu e uşurel, doar o oră jumate cum îi şade bine unui film uşurel. Efecte cam nasoale, avem un copi de 12 ani hibrid vampir vârcolac sau ceva, foarte urât arată copii ăştia. Vampirii ca vampirii, pana mea, doo perechi de colţi şi nişte ochi albastru deschis sau ceva şi gata, da la vârcolaci se putea face ceva mai decent la fx da nu, de ce să se facă? Să nu se facă. În ăsta joacă un alt flăcău din The Tudors, ceea ce nu mi-a lăsat nicio impresie.


În altă ordine de idei, a fost calumea azi dimineaţă la 6 în Cotroceni, eram uşor abţiguit, cum îi şade bine marinarului dimineaţa, şi era soare şi cântau toate păsărelele alea urbane, era verdeaţă de-aia de primăvară peste tot, ce să mai, lux. Şi apoi la metro s-au potrivit toate, am coborât pe scările pe care trebuia să cobor, am luat metrourile pe care trebuia să le iau, fără să mă întorc din drum, au venit la fix pe pix, am ieşit de la metro la 1 mai şi micro de Chitila a plecat imediat, se potriveau toate ca o mănuşă. Mai în faţă de mine stătea o ţigancă şi nu ştiu cum stătea că o vedeam aşa, din semi profil şi am zis ia uite şi la ţiganca asta, e cea mai frumoasă ţigancă pe care am văzut-o vreodată. Şi când a coborât şi am văzut-o pe geam mai de departe avea un ochi din ăla ca Diana Ross, chiompalău discret da vizibil în draci. Ochi din ăla care dacă te uiţi în el îţi vede până-n suflet şi te face să te uiţi sub pat după monştri când te duci seara la culcare. 
Mai jos, un cadou.






Niciun comentariu: