vineri, 6 aprilie 2012

O Pesa (CCCVIII)

Groundislava - Creeper Shit
Largo Winch e un comic belgian, o serie destul de restransa, genu' ala de comic care nu-i mai mult decat o lectura de metrou, e cu aventuri, actiune, comploturi, perfect pentru nenorocitii care fac naveta. S-a facut si un film exact dupa numaru' asta "The Heir", mi-am zis ca poate-i super pentru duminica seara eu chiar gandindu-ma ca s-ar face un film bun de duminica seara dupa comicu asta de metrou... nu stiu ce sa zic, are actiune si tot ce trebuie da-i boring, nu-nteleg cum reuseste ca eu-s usor de multumit cand vine vorba de filmele de actiune. In fine, si ta-su lu' Largo are o insula necartata prin Mediterana pe undeva, cu un lac in mijloc si o abatie sau ceva abandonata acolo, harcor... si cum mergeam eu spre casa imi imaginam asa cum as putea s-o ard si eu astfel sau in alte setapuri asemanatoare si mi-am dat seama ca fac asta destul de des, cand merg pe jos si e liniste, imi imaginez c-am extraordinar de multi bani si cum as arede-o eu all excentric 'n shit... dup-aia, nu mult dupa ce termin de construit totu' devin paranoic, vrea cineva sa ma omoare, sa-mi fure banii, imi fac armate intregi, forturi, flote, program spatial si pana la urma ma gandesc ca nu merita sa ma complic.

Niciun comentariu: