miercuri, 6 iulie 2011

Dubla 3 (CCCLXXIV) Birthday Girl

Dupa parerea mea, asa, in cinema nu-s multe chestii mai tari decat comedia neagra pentru ca comedia neagra vezi bine e si comedie dar e si neagra. Bine, nu-i pentru toata lumea, adica daca iei piticii-n serios, nu razi de handicapati sau ii dai o palma peste umar si-i spui sa taca din gura cuiva care tocmai a facut o gluma cu cancer, poate nu-i pentru tine. E si dupa ce am vazut To Die For mi s-a deschis apetitu si am gasit ceva tot cu Nicole Kidman, tot buna si tot pe care-l vazusem demult si mi-l aminteam ca ceva destul de cul. Si Birthday Girl e destul de cul, e despre un britisoi care-si comanda o nevasta rusoaica, mai apar si niste prieteni d-ai ei si desigur, cu trei rusi in casa se complica treaba. 3 rusi jucati de 2 franceji si-o australianca, 2 franceji care au mai jucat impreuna si-n La Haine, La Haine pe care unu dintre astia doi franceji l-a si scris si regizat. Bun.

Niciun comentariu: