sâmbătă, 9 iulie 2011

Dubla 3 (CCCLXXVIII) Swingers

Stiu exact de ce n-am vazut filmu asta pana acum, din cauza numelui si a afisului. Swingers e numele si pe afis e Vince Vaughn imbracat ca-n 80’s cu ochelarii de soare pe nas si inchinand un pahar de martini, cacat, cine vrea sa vada asa ceva? Am crezut ca-i un fel de A Night at the Roxbury. Da’ dupa ce am vazut Clay Pigeons si am bagat de seama ca V. Vaughn nu era un actor rau am zis sa-i dau o sansa. Si bine am facut, Swingers e o comedie si nunumai destul de tare. Bun.
"So let me get this straight. The party started at eight. Why are we going to a bar at ten?"

In alta ordine de idei daca va bateti vreodata cu vreo 4-5 copii sa tineti cont de cateva chestii, nu dati atat de tare incat sa-nceapa sa planga pe bune ca vine ma-sa si e nebuna, aveti grija ca astia n-au auzit de reguli, te musca si apuca de ce apuca, lucru care poate sa devina dubios daca n-ai putina grija, strategia nu e sa te bati cu toti odata, ii iei pe rand chiar daca esti mai vulnerabil asa, ii plesnesti impins ca sa cada-n cur, pana se ridica mai ai timp sa aplici tratamentu’ si celorlanti de vreo 2-3 ori si desigur, cel mai important …always watch your back.

Niciun comentariu: