joi, 7 iulie 2011

Dubla 3 (CCCLXXV) Clay Pigeons

Si tot din categoria “amintiri din ‘98”, un film din ’98, Clay Pigeons. Clay Pigeons e singuru film in care l-am vazut pe Vince Vaughn si nu m-a deranjat aceasta… aici face chiar un rol bunicel ca Lester the Molester. Joaquin e si el p-acolo, ceea ce desigur n-are cum sa fie rau. Bun de duminica seara si nunumai.
In alta ordine de idei, ai stat vreodata de vorba cu cineva care practica sporturi extreme? Astia-s proprii lor eroi, credeam ca mie-mi place de mine, da’ astia te fac sa crezi ca poate chiar te urasti putin, astia transforma dragostea de sine intr-o aventura plina de peripetii, o ingrijesc ca pe o floare rara, se iubesc cu pasiune, cred ca-si fac in permanenta cercuri senzuale cu limba prin gura. N-am halit niciodata oamenii care zic : intra putin pe iutub ca sa-ti arat ceva si astia o zic la intervale de 5 minute. Cand am sarit de la 3000 de metri… intra putin pe iutub, da’ sa vezi cand mi s-a-ncurcat parapanta cand faceam tumbe, intra putin pe iutub, cand aveam picioru’ rupt si am urcat pe… intra putin pe iutub.

Niciun comentariu: