duminică, 13 iunie 2010

Bube, tăieturi, juleală (IX) Mic Ghid Turistic (XIII)

Nu-s bube, nu-s tăieturi, nu-s juleală, 's arsuri. Moldoveanul din mine iese la iveală, îmi place să cred, mai ales vara, când stau ca vaca la soare nenumărate ore, fără factor de protecţie. Factorii de protecţie sunt gay.

Şi Shabla, de Bulgaria, unde faleza-i faleză, arcadele-s arcade, grotele marine-s grote marine, cristalele-s cristale şi brâurile de calcit sunt mai ceva ca-n Peştera cu Lilieci de la Gura Dobrogei. Nu stâmba din nas, n-am lăsat nicio levă la bulgari, am avut senvişuri de-acasă. Cu şuncă şi caşcabal. D-ăla bunu', la folie. Am avut şi saltea gonflabilă cu pompă, e şi utilă, e şi cochetă.
A, şi mi-am rupt o labă. Şi mai erau şi nişte cliff-divers d-ăştia pe stil bulgar. Şi-o turmă de delfini pe care nu i-am prins. Şi vizibilitate zero la scuba. Şi crabi d-ăia cât casa. Mai mă mai duc.

Niciun comentariu: