miercuri, 16 iunie 2010

Dubla 3 (CIII) Deliverance

Ziceai ca n-ai vazut Deliverance, ceea ce nu e acceptatbil. Eu l-am vazut cand eram mic si am trecut pe langa unele scene pentru ca nu le-ntelegeam, cand l-am revazut la recomandarea lu’ Jeremy Clarkson l-am inteles de tot si m-am mirat cat de tolomac eram cand eram mic, pentru ca filmu’ n-are nimic dificil in el, e simplu ca buna ziua… trei flacai care vor sa ia un rau pana la varsare cu canoele pentru ultima oara pentru ca zona respectiva urmeaza sa fie inundata de constructia unui baraj. Bine, lucrurile se mai complica, ca intotdeauna la aparitia rednecksilor harcor. "What we, uh, "re-quire" is that you get your god-damn asses up in them woods. " Aaaa, si acum m-am prins, dubla asta-i ditamai spoileru, mai bine te uiti la trailer pe iutub.

Un comentariu:

axl spunea...

Da, bun, tocmai ce l-am văzut. Neaşteptat de bine joacă Jon Voight.