sâmbătă, 5 iunie 2010

Dubla 3 (XCVI) Buffalo 66

Pe vremuri polivalenta era la-ndemana oricui, gemea lumea de fizicieni-chimisti-filosofi-scriitori-medici-astronomi, dup-aia oamenii au inceput sa se specializeze… da’ au mai ramas cativa, nu stiu cati, imi vin in minte doar Boris Vian (scriitor, actor, muzician, inginer-inventator) care a scris L’Écume des jours, una dintre cartile mele preferate si desigur Vincent Gallo care a scris, regizat, jucat si soundtrackat Buffalo ‘66, care e extraordinar si singurel asa, pentru ca dupa parerea mea Vincent trebuia sa apara din ceata, sa faca Buffalo ‘66 si sa dispara, sau de ce nu, sa faca alte filme sau chestii la fel de tari.
El a mai avut o tentativa dup-aia cu The Brown Bunny in care se zice c-a facut si costumele si s-a ocupat chiar si de machiaj si scenografie… in fine, T.B.B. chiar daca are si el o gramada de fani mie mi se pare mult prea artsi-fartsi si lent. Da’ Vincent Gallo e genu de om pe care n-ai cum sa te superi si chiar daca a dat mult pe langa tot mi se pare un tip destul de tare doar pentru B‘66.

Niciun comentariu: