marți, 22 iunie 2010

Nu e doo ca Franţa 2010

După cum poate ai observat, în perioada asta se joacă Fifa World Cup 2010 în Africa de Sud. Profit de situaţie să-mi aduc omagiile bravei echipe franceze.


Demni urmaşi ai vitejilor gali, ai neînfricaţilor corsari, a curajoşilor husari napoleonieni, ai Rezistenţei, vă salut! Mă înclin la auzul numelor de Bakari Sagna, Eric Abidal, William Gallas, Djibril Cisse, Sidney Govou, Thierry Henry, Patrice Evra, Florent Malouda, Steve Mandana, Alou Diarra, Abou Diaby, Nicolas Anelka, Gael Clichy. Da, ai numărat bine. Şi dacă tot nu crezi, mai numără o dată. 1, 2, 13.

Iată-i!
!!!!! ALLEZ LES BLEUS !!!!!

P.S. Şi se pare că, pe direct, Franţa va pleca acasă trimisă de, da, Africa de Sud. Vorba vulgului, câinele la izvor se întoarce şi frate frate.

2 comentarii:

tusat spunea...

Bai, n-am inteles nimic din ce ai zis aici si-s mandru de asta. Si francejii nu-s albi?

tusat spunea...

Gata, m-am prins, nu stiu ce am parca-s prost.