duminică, 11 decembrie 2011

Dubla 3 (CDXXXIV) Matando Cabos

Matando Cabos e un mexican din 2004, e o comedie care are mai toate ingredientele unui film foarte bun da’ nu stiu exact ce, banuiesc ca actoria sau dialogu nu-l lasa sa fie decat un film foarte bun de dunimica seara, cel putin pentru mine, inteleg totusi de ce unora s-ar putea sa le placa mai mult de el, are ceva. Nu prea am ce sa zic de el, l-am pus asa mai mult ca sa nu piarda prea mult teren dubla in fata o pesei, dubla e mai tare. Filmu’ nu arata asa, asta-i doar un trip. In instantaneu’ de mai sus e un poster cu Down by Law, tare… dup-aia am gugal ‘movie posters in movies’ si n-am gasit nimic, asa ca poate o sa fac eu o chestie desi nu-mi aduc acum aminte de altu, decat poate posteru cu Cool Hand Luke din 25th Hour. Aici mai trebuie niste text ca sa nu fie poza lipita de dubla.
El Luchador

Niciun comentariu: