joi, 22 decembrie 2011

Tripla 2 (CDXXXVII)

Iti dai seama ca ceva-i in neregula cand pana si VH1 baga numai muzica de nasol. Da' nu de asta santem aici, santem aici pentru ca am vazut cateva chestii, intr-o ordine cum vreau eu acum: Rise of the Footsoldier, un film destul de violent, ceea ce-i ochei, dupa fapte oarecum reale, despre un britisoi (Carlton Leach)care trece de la huliganism sportiv la bouncer si mai incolo la ceva mai organizat, e desigur genul ala de film care glorifica criminalii da-i ochei, bun de duminica seara si nunumai.


Dup-aia avem Sønner, un norvegian destul de tare despre... stiu si eu cum sa zic ca sa nu-l dau de gol? Despre un flacau care vrea sa disciplineze un pedofil, mda, ceva de genu asta. Bun, sanatos asa...


Si ultimu-i un documentar, mexican mai exact, Presunto Culpable despre un flacau bagat la parnaie pe nedrept si ce fac cativa alti flacai ca sa-l scoata de acolo, interesant de ce nu?
Ce insiruire trista de recomandari am facut, ma simt dator sa zic ceva comic da' nu-mi vine nimic. Ceea ce-i nasol, poate o sa zica lumea ca-s deprimat sau ceva, eu nu ma deprim, bine, nici nu-mi pasa daca cineva crede ca-s deprimat, nu stiu exact ce fac, am crezut ca poate daca scriu asa aiurea o sa iasa ceva comic pana la urma dar se pare ca nu merge. Ca sa mai inveselesc situatia o sa intru pe un site de bancuri si-o sa-l copipeist pe primu care-mi iese-n cale:
- De ce spunem limba maternă şi nu limba paterna?
- Fiindcă mama vorbeşte cel mai mult acasă.
Pff, mai bine ma opresc aici.

Niciun comentariu: