duminică, 25 decembrie 2011

Dubla 3 (CDXXXIX) Du Levande

Azi fiind craciunul am facut ce fac cu aceasta ocazie in fiecare an, mananc putin mai mult decat deobicei, cu 10% mai mult sa zicem si am primit vreo 3 mesaje care nu erau de la pisi, lucru nefiresc. Nu m-as declara anti-craciun doar ca nu pot sa fiu deranjat sa dau un fcuk about it, adica e ochei an’all da’ ce sens are? Multi se plang ca sarbatorile le golesc buzunarele, pentru mine-i exact invers, am frigideru’ plin cu chestii pe care n-am dat absolut nici un ban, piftii, sarmale, carnati, pastrame, leberbus, salate de beof, prajituri… moca. Da’ santem la dubla 3 aici, si e o editie de colectie: Du Levande, un suedez-german-francez-danez-norvegian-japonez care-ncepe foarte bine pana cand cineva incepe sa cante din senin moment in care devine fabulos, daca-mi pot permite sa folosesc acest cuvant. Du Levande arata extraordinar, are umor harcor, e frichi, sta bine pe moment muzical, are detalii repetitive, ce mai, are tot ce trebuie pentru un succes, ceea ce si e.

Un comentariu:

cocor spunea...

da, ma, si Sanger fran andra vaninge, si Fyra nyanser av brunt. betivilor, trai v ar familia.