miercuri, 7 decembrie 2011

Evolutions - Red

RED e un comic scurt făcut de Warren Ellis în 2003, Warren Ellis care, în ciuda faptului că lucrează mai mult pentru Marvel face şi chestii ok, mai mult shorturi, ca RED, Mek, Down sau, să zicem, Freak Angels. După comic s-a făcut şi filmul, film care n-are aproape nimic de-a face cu comicul, nici la propriu nici la figurat.

În altă ordine de idei, lângă la mine la muncă e o grădiniţă. Ieri trece pe lângă mine o educatoare cărând o cutie mare de carton.
-Ciocolăţi şi napolitane pentru ăştia micii, zice ea şi-mi zâmbeşte.
-Aha, zic eu.
-De Moş Nicolae, zice ea şi aproape se opreşte să stea de vorbă cu mine.
-Aha, zic eu.
-Ce să-i faci, asta e, zice ea oftând şi chiar se opreşte.
-Sărumâna, zic eu şi plec.
Pleacă şi ea.

Acuma stau eu şi mă gândesc, cum adică asta e? Ce e exact? Cutia e? Produsele dinăuntrul cutiei? Situaţia în sine? Copiii e? 

Mă opresc dintr-un oarecare motiv şi mă uit în urmă. Se oprise şi ea, era cu spatele la mine, pune cutia aia jos, umblă în ea, scoate vreo cinci ciocolăţi şi le bagă în buzunar. Ridică cutia şi pleacă mai departe. 

Asta era.


Un comentariu:

tusat spunea...

Asta e e asta, totalitatea chestiilor care e, nu e doar o singura chestie, d-asta-i asa de tare asta e. mai tare decat asta e e doar aia e, care se pronunta aae. aae e mai tare decat asta e.