sâmbătă, 24 decembrie 2011

Dubla 3 (CDXXXVIII) Total Recall

Eu nu prea revad filme, nu neaparat din cauza convingerii mele ca doar femeile revad filme ci doar pentru ca nu-mi vine pur si simplu sa le revad. Eu am vazut filmele mele preferate o singura data. Mai revad in schimb chestii ca Cyborg sau Total Recall. Nu stiu exact de ce, da' banuiesc ca din cauza ca-s de pe la-nceputu anilor 90, perioada in care am inceput sa ma uit la filme alltogether si-mi amintesc de ceva, nu stiu, nu e nostalgie, e altceva. Total Recall e destul de tare, Arnold joaca ca un cur da' daca ai nevoie de mine ca sa-ti zic asta e ceva in neregula cu tine, efectele-s foarte tari pentru ca nu-s digitale, sant animatronics si au ceva personal asa… Sharon Stone e destul de tare in leotardu ei si mutantii-s destul de cul, e o curva cu 3 tate care cauta cu disperare clienti, asta-i putin cam necredibil... eu unu' m-as duce pe Marte numai pentru asta, sex ieftin cu mutanti.

In alta ordine de idei am mai vazut zilele astea si Boogie, un film romanesc care pe o scala de la de cacat pana la mediocru e undeva la mijloc.

Niciun comentariu: