marți, 27 decembrie 2011

O Pesa (CCLXXXIV)

Azi am vrut sa m-apuc de desenat ca am cam stat ca vaca-n ultimu’ timp. Mi-a luat vreo juma de ora sa gasesc toate ustensilele si-mi zic, ia sa le curat putin ca-s pline de chestii… si cum la mine-n casa nu se gaseste spirt mi-am zis sa rezolv problema cu niste single malt. Si s-a raspandit un miros asa frumos in camera cand frecam la echere ca mi-am pus un pahar, dup-aia mi-am mai pus unu’, am dat muzica mai tare si acum sant cam abtiguit… eee, stau putin sa-mi revin si-s ca nou.
O aveam acolo-n spatele canapelei pe fecioara cu pruncu de vreo 4-5 luni, mai faceam cate un ochi, trageam 3 linii si ma rasplateam c-o zi libera, bautura si femeie. Na cam terminat-o… si ma gandeam asa ca poate asta o sa fie chestia mea, icoanele astea, sa ma specializez cum ar veni, mai ales c-am gasit aceste doo chestii fantastice intr-o librarie SH. Death Grips dupa cum zice si numele e o chestie destul de harcor, foarte harcor.
Death Grips - Guillotine

2 comentarii:

axl spunea...

La Sfântu Gheorghe ucigând balauru sau Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavrilă crecă poţi să-ţ laşi imaginaţia să zburde wild că ăia au arme.

tusat spunea...

Mda, ma gandeam sa fac un ctitor acum c-as desena o biserica.