luni, 30 ianuarie 2012

Dubla 3 (CDL) The Descendants

Nu credea ce zice lumea, The Descendants e un boring ass movie. Doar pentru ca un film nu-i prost nu-nseamna ca-i bun, inseamna ca nu-i prost. Acum daca ai un film care nu-i neaparat prost da’ e boring, ei bine, atunci poti sa zici cu mana pe inima ca ai deaface cu un film destul de prost. The Descendants are totusi ceva care te pacaleste si te face sa-l vezi pana aproape de sfarsit, nu stiu exact ce, banuiesc ca Clooney. TD e despre problemele milionarilor, bu-hu-hu, TD e genul de film in care barbatul ii zice sotiei prin coma chestii de genul: “adio iubita mea, prietena mea, fericirea mea, durerea mea, adio, adio, adio” mda, sirop de lacrimi de cacat, vorba lu' Gabi soferu' "imi lacrimeaza curu"- n-am stiut ce-nseamna asta pana n-am vazut TD… TD se vrea putin si comedie, desi in sensul asta nu face decat sa bage-n treaba un flacau retard care zice chestii oarecum amuzante ca What’s up dude ? TD e overrated. Ia auzi aicia spoiler: Nevasta lu Clooney are boating accident si intra-n coma, Clooney trebuie sa aibe grija acum de cele doo fete, nu stie cum ca nu prea statea p-acasa, avea afaceri, fetele-s rebele si obraznice, dupa juma de ora se potolesc si-s toti prieteni, una din fete-i zice: vezi ca mama te insela cu un flacau, pai hai sa-l gasim, de ce? Ca sa-i spunem ca proasta-i in coma terminala, poate vrea sa-si ia si el ramas bun. Sa mori tu ? Subplot : Clooney si verisorii lui au pamant cacalau in Hauai, verisorii vor sa-l vanda, Clooney nu vrea ca sa nu strice virginitate de peisaj, Clooney nu vinde pamantu’.
Pro : fata mare a lu Clooney e destul de fit.
Con :TD intra in categoria aia de filme pe care trebuie sa mori inainte sa le vezi.

Niciun comentariu: