luni, 16 ianuarie 2012

Dubla 3 (CDXLII)

Haideti sa vorbim putin despre cum mi-am petrecut protestele de ieri noapte. In primu’ rand m-am informat, am dat drumu’ la stiri si am vazut exact despre ce e vorba, mi-am facut un plan si m-am bagat la un somn scurt de doo ore. Dup-aia am mancat niste chiftelute si m-am bagat la Immortals, un fel de 300 2, banuiesc ca d-aia nici nu i-au zis 300 2 pentru ca nu suna tocmai bine. Immortals incearca sa rupa filmu pe vizual da’ nu reuseste, mastile de metal se vede ca-s de plastic, costumele-s de cacat, asa ca recurge la artificiu ala vechi gen lista lu schindler, pelerine vivid-rosii in decoruri gri… si asta-i partea buna, pe platourile de la Immortals zici c-au navalit toti actorii ratati de teatru ,avem implorari disperate spre ceruri, discursuri motivationale, fapte oarecum eroice si toate celelante mizerii. Destul cu Immortals, un film foarte prost, ochei de duminica seara... oricum, chiar daca-l vezi duminica seara si te simti enterteind o sa te simti si putin vinovat. Daca vrei sa vezi ceva care rupe pe vizual da’ are si poveste poti sa te uiti cu incredere la The Fall sau The Cell… si acum ca ma uit pe imdb se pare ca Immortals nu e regizat de ala care a facut 300 ci de ala care a facut si The Cell si The Fall, awkward.
Dup-aia a urmat gloria sub forma unui american din 2001, The American Astronaut, un sefe-comedie cu momente muzicale, foarte bun.

Niciun comentariu: