luni, 23 ianuarie 2012

Dubla 3 (CDXLVI) Once Upon a Time in Anatolia

Am vazut azi de dimineata, pe la unu jumate-doo, Once upon a time in Anatolia, un film turcesc… si lasa-ma sa-ti zic ca n-am mai fost atat de bored de ultima oara cand am stat la coada la buletine… si mergea greu, venise lumea cu sugari care plangeau, mirosea a o combinatie de sectie de politie cu camin de nefamilisti, intrau cetatenii pe rand si stateau cate juma de ora fiecare, erau zece oameni in fata mea, asta ar insemna doo ore jumate dupa un calcul d-al meu, cand intri-n camera cealanta iti dai seama ca mai e o coada, ciudat, stai si la aia, completezi formularu, mai stai putin la coada, unde ai pus timbru fiscal, ti-a expirat ala vechi de 4 ani, hai sa-ti facem poza, e gata peste 3 luni, pa-pa. Cam asa e si OUaTiA, se misca incet, nu se-ntampla mare lucru, are tot vreo doo ore jumate si e cu politisti si birocratie. Nasol.

Niciun comentariu: