marți, 10 ianuarie 2012

Tripla 2 (CDXLI)

Azi am vazut cu pisi In Time, un film cu Justin Bieberlake si cu inca cativa dansatori, In Time e genul ala de film care o face pe pisi sa vrea sa schimbe asternuturile sau sa bage rufe la spalat. In Time e un fel de videoclip cu Timberlake de o ora jumate fara muzica, personajele negative au mufe de fotomodele part time si poarta palarii cu pene de paun. Cacat, toti cantaretii vor sa fie actori si toti actorii vor sa fie cantareti, e o lume ciudata. La sfarsitu’ zilei a fost ochei c-am ras cu pisi, iti ridica o gramada de chestii la fileu ca sa poti sa faci misto de el.
Dup-aia pisi a plecat si eu m-am uitat la Real Steel, credeam ca-i unu’ d-ala bun de duminica seara da’ m-am cam prins cum o s-o arda cand am vazut cu coltu ochiului pe genericu de inceput un Levy la numele regizorului… cu totii stim ca astia la holiud nu-si asuma nici un risc, urmeaza aceeasi reteta, fac filmu’ ala pe care-l uiti maine, care n-o sa piarda niciodata bani, genul ala de film despre care nici nu stiu ce sa mai zic. Ochei de duminica seara.
Si Ofelas, un norvegian din ’87 destul de interesant care se petrece in juru anului 1000 pe la scandinavi pe undeva, are niste chestii interesante, de ce nu ?

Niciun comentariu: