luni, 2 ianuarie 2012

Dubla 3 (CDXL) Tyrannosaur

Este 2012 azi, lucru care nu ma deranjeaza prea mult pentru ca daca trebuie sa pun data pe o hartie oficiala eu tot 2008 scriu. Toti cainii din Bucuresti si-au schimbat teritoriul din cauza panicii si o sa urmeze cateva zile cu adrenalina pana cand imi gasesc un drum nou spre servic, trebuie sa actionez repede, pana nu se dezmeticesc si-si marcheaza zona, am metodele mele. O sa fie ochei.
Da’ nu de asta santem aici, santem aici pentru ca Paddy Considine, unu’ dintre actorii mei preferati si-a facut debutu regizoral si anume cu Tyrannosaur. Inainte sa-ti zic ca nu m-a impresionat o sa recomand iar apasat niste filme cu el destul de tari si chiar harcor. In ordine : Dead Man’s Shoes (harcor), Last Resort (foarte bun), A Room for Romeo Brass (bun bine), In America (bun) si cam atat, aveam impresia ca-s mai multe… poate sant, nu stiu acum.
Si despre Tyrannosaur, ma asteptam sa fie foarte bun pentru ca nu stiu exact de ce aveam impresia ca trebuie sa faca ceva la standarde de Shane Meadows, asta a si-ncercat si-n mare masura i-a iesit. Tyrannosaur nu-i nici pe departe un film prost, e bun doar ca parca a mai fost facut de cateva ori. Bun film si foarte bun debut pe partea ailanta a aparatului… si pentru ca majoritatea regizorilor britanici buni fac niste foarte buni actori in roluri secundare sau negative la holiud ne asteptam sa-l vedem mai des de acum incolo pe Paddy.In alta ordine de idei, VH1 baga asa de des chestia aia cu "Men are not nice guys" incat devine aproape subliminala sau liminala ca-i pe fata, nu stiu, incat am inceput s-o bat si s-o-njur pe pisi, lucru care nu stiu daca are neaparat vreo legatura cu faptu ca e mai ascultatoare si obedienta in ultimu' timp.

Niciun comentariu: