vineri, 15 iulie 2011

Dubla 3 (CCCLXXXII) Scotland, Pa.

Eu nu prea-mi amintesc visele, da’ din ce-mi amintesc, in majoritatea sant un criminal in serie, nu prea exista vise in care sa nu hacuiesc cel putin vreo 2-3 cetateni. Nu stiu exact care-i treaba da’ daca apari alandala in vreun vis d-al meu nu esti deloc in siguranta, te omor fara sa ma enervez, nici macar de placere, e doar o chestie pe care trebuie s-o fac… si daca nu te omor si ai nesansa sa fii femee, ai toate sansele sa te f*t.
Recordu’ meu e de 42 de cadavre pe vis, ala ramane unu’ dintre preferatele mele mai ales ca mi-am luat timp sa mutilez tematic fiecare victima-n parte, lucru care-n vis e mult mai cul si usor decat banuiesc ca-i in realitate.
Asa deci, si-n aceste aventuri antieroice ale mele n-am decat o frica, La Policia, daca apare policia toata distractia se transforma-ntr-o drama psihologica majora. D-aia-mi plac mie filmele astea cu oameni care omoara oameni si dup-aia se chinuie sa para cul cat timp sant atacati de detectivi, ma identific cu nenorocitii, stiu cum e.
Scotland, Pa. e bunicel.

Niciun comentariu: