sâmbătă, 23 iulie 2011

Dubla 3 (CCCLXXXVI) The First World War

Sunt multe lucruri despre care Axl (care vorbeşte despre el la persoana a treea) n-are habar, şi unul dintre multele astea e Primu WW. Şi ce şi-a zis Axl, ia să vedem noi care-i treaba. Şi POC!, BBC (la care mă închin) mă loveşte subtil cu 10 episoade de câte-o oră despre subiect. Real footage, sunet realistic adăugat, tot tacâmul.
Acuma, lucrurile s-au desfăşurat în felul următor. În fiecare seară vedeam câte unu. Pe la treisferturi aşa, mă lovea somnu puternic de tot, bine, nu-i neapărat vina filmului, să recunosc, era destul de târziu, 10, 10 jumate, a dooa zi mergeam la muncă. Opream, mă culcam, următoarea seară vedeam ce nu văzusem în prima şi încă trei sferturi de episod următor. Nu prea îmi aduceam eu aminte de ce se întâmplase înainte da imaginile erau calumea, calumea de tot, adică vedeam oameni care chiar au existat şi acuma nu mai sunt. (am trecut pe nevăzute la persoana întâi)
De apreciat că bibisiu s-a purtat destul de nepărtinitor, adică ca engleji şi-au asumat o parte de vină şi n-au aruncat tot rahatu pe germano-austro-ungaro-turci. În rest, la terminarea totului, Axl a rămas la fel de ignorant în privinţa Primului WW dar a văzut nişte imagini destul de frumuşele.

Un comentariu:

Gabi spunea...

L-am vazut si eu integral, e foarte bun sifoarte bine documentat. Nu inteleg ce nu ti-a placut.