vineri, 16 septembrie 2011

Dubla 3 (CDVII) Video Nasties - Moral Panic, Censorship and Videotape

Video nasty-urile sunt filmele alea de pe la sfârşitul lui 70 începutul lui 80, Beuri, exploituri, horroruri cu gore mult şi prost, genul de filme care dacă au zombie sau canibali le halesc ca pe bibliografie. VN - MP,CaP vorbeşte întro oră despre saga nastie-urilor în Marea Britanie, apariţia, distribuţia şi tot drumul ăla de la indignare pudibondo-oportunistico-politico-Thatcher-ească până la interzicerea lor penală. Începe frumos, chiar cu dubla de mai jos şi din lista aia văd că am văzut fără să ştiu că-s nasty-uri vreo opt bucăţi. Continuă şi se termină binişor, asta dacă ai stomac pentru nişte politică englezească.
 
În altă ordine de idei dacă Tuşat zice că-i super gay să numeri anii mi-a intrat îndoiala în suflet, mai ales că de o săptămână fac nudism şi mă cam ustură curu. Azi şi ieri am sta cu faţa în sus şi am o tentă roz integrală ceea ce nu ajută, nu ajută de loc.

Niciun comentariu: