vineri, 16 septembrie 2011

O Pesa (CCXXXVII)

Pesa asta e aici in mare parte din cauza filmului asta, profit de aceasta ocazie ca sa-l mai recomand putin. Poza n-are nici o legatura cu pesa, adica nu vreau sa zic ca pisi e retarda sau ceva... bine, acum c-am zis ca nu vreau sa zic asta, pisi o sa creada ca exact asta vroiam sa spun, femeile...
Millionaire - Mongoloid

In alta ordine de idei, sa numeri cati ani au trecut decand te-ai intalnit prima oara cu cineva e super gay, nu conteaza cum o iei.

5 comentarii:

axl spunea...

N-am numărat, vită, am scăzut. 31 minus 7, 24.

tusat spunea...

Scaderea e mai complicata decat numaratu'...

axl spunea...

Şi nici nu era vorba despre tine, era vorba despre de când o ştiu eu pe mireasă, care era Cristina Nebuna. De-aia zic că nu-i gay, cum să fie gay dacă e vorba despre Cristina Nebuna? De fapt..

tusat spunea...

Stai mai linistit ca n-am zis ca-i gay... am zis ca-i super gay. si "de fapt" indid, decand reduce cantitatea de gay cristina nebuna? e posibil sa...

cocor spunea...

hahahahaaa!!! rid de 10 minute de comentariile voastre... ba n auzi, io cred ca nu steti sanatosi... ceea ce i bine rau de tot! bagati pese tot d alea, ca m ati spart deja cu filmele: am vazut degeaba 3000 de filme in viata mea, ca azi am gasit la voi trailer park boys. hai liberare!