marți, 13 septembrie 2011

O Pesa (CCXXXV) Criss Cornell

Zilele astea am castigat un pariu cu pisi si acum cand vreau eu am de trei ori cate 3 minute de liniste, trebuie doar sa zic si ea tace si-si vede de treaba ei. Si cum o ardeam eu pe net, pisi s-a apucat sa ma-ntrebe chestii de cum ii sta paru si daca o duc nu stiu unde si cand, i-am zis sa taca, n-a vrut, i-am amintit de pariu, a tacut si si-a aprins televizoru' pe MTV Romania ca sa ma enerveze banuiesc... pe MTV Romania incepe o pesa cu Chris Cornell, Bam! ti-ai luat-o ca-mi place Cornell, Cornell e cel mai tare. Pesa-ncepe cam ciudat, ma uit si vad in colt dupa numele lu Cornell un feat Timbaland. Ce cacat? Cornell, erou' meu e o curva? Asa se pare, lucru care nici nu stiu ce sa mai zic.
Incepe cu niste chestii grele ca Soundgarden:
Face Temple of the Dog in paralel cu Sondgarden si continua mai soft da' bine singurel:
Isi revine dup-aia cu Audioslave si una dintre pesele mele preferate evar:
Si dup-aia puf, aceasta chestie cu Timbaland care suna a Marc Anthony:

Niciun comentariu: