marți, 27 septembrie 2011

Dubla 3 (CDXI) Alamar

Slabut cu filmele-n ultimu' timp, da' vorba aia, nici altceva n-am prea facut, vreau sa m-apuc de desenat da' n-am chef deloc sa fac aceasta, am inceput proiectu ala cu rapidu' Mangalia - Bucuresti d-acum un an sau ceva, m-am impotmolit la Medgidia, mare curva de oras... si nu pot sa ajung la Cernavoda pe care-o stiu ca-n palma si la Ciulnita care-i un fel de halta glorificata, ce sa faci? N-ai ce sa faci, nu poti sa nu opresti in Medgidia ca poate tre sa sa coboare cineva la o-nmormantare, poate are cineva o nunta, poate fac boschetarii o manevra si emigreaza-n masa in gara de la Cernavoda unde-i votca mai ieftina. Si boschetarii-s oameni si ei, ca mine si ca tine. Trebuie sa fac Medgidia.
Da' sa nu ma mai plang ca un poet si sa fac ce-s platit sa fac, sa frec menta pe net si sa-ti recomand filme. Alamar e un mexican care am crezut ca-i documentar, nu e da' nici departe nu-i pentru ca toti se joaca pe ei si legaturile de rudenie din film sant si alea dinafara lui. Alamar e foarte bun, un film d-ala usor, de cil da' destul de serios, adica are chestii. Nu-s prea incantat de bucata asta de critica de film da' oricum, macar n-am folosit cuvinte ca deontologie sau sintagma, lucru care, cu totii putem cadea de acord ca-i laudabil.


In alta ordine de idei, de ce fac oamenii gratar doar vara? Nu stiu, eu abia astept sa dea putin frigu', sa-mi iau paturica si sa ma incalzesc la o votca si la o aripioara picanta sau o pastrama de porc.

Niciun comentariu: