duminică, 25 septembrie 2011

O Pesa (CCXLII) PFdDD 13

Stefan Banica Jr. a scos saptamana trecuta un album multilingv, aceasta desigur ca mi-a atras atentia si mi-am zis ia sa vad ce zice Banica-n engleza. Am fost lovit grav la glanda astonishmentului. Break Out e una dintre cele mai mari surprize pe care am avut-o de la muzica romaneasca, defapt e singura surpriza pe care am avut-o vreodata de la muzica romaneasca, doar o pesa-i in engleza, dup-aia-s vreo doo-n italiana, una-n spaniola, una-n gemana, hmmm... oricum, vocea nu prea conteaza ca-i putina, unele pese n-au deloc. Alta-i surpriza, surpriza e ca si-a schimbat total stilu', a lasat microfonu si-a atacat sintetizatorul, are vocea doar pe noua versiune de la Danseaza Baba, restu-s cantate de voci lascive de femee trecute prin tot felu de filtre. Break Out e ceva destul de under care merge de la dark-electro si industrial la space-disco, niste chestii pe care te-ai astepta sa le asculti prin anii '80... ciudat. Banica, respect! Schimbarea asta e atat de frichi ca ma gandesc sa nu fie ceva gen Being John Malkovich la mijloc, de s-a trasformat ala brusc din actor in master puppeteer, intelegi? Inca nu-mi vine sa cred, e ceva putred la mijloc, trebuie sa fie o farsa sau ceva. Oricum, inima de tigan inca-i iese la iveala in alegerea imaginii pentru coperta, o furaciune pe fata de la Pink Floyd.
Stefan Banica Jr. - Kyrie

4 comentarii:

axl spunea...

Poate tu nu ştii sau te faci că nu ştii da şi pesa asta e furăciune pe faţă de la Ataraxia.

tusat spunea...

Am banuit eu ca-i ceva putred, da' nu ma surprinde atat de tare ca-i asta furaciune cat faptu' ca tu asculti Ataraxia.

axl spunea...

Dacă cauţi cum trebe în arhivă o să găseşti şi-o pesă de la ei pe-aici.

tusat spunea...

Nu era de lauda, Ataraxia-s nasoi. Ce face aici Banica e mai pe industrial, neo-clasicu vine doar pe partea de voce, Ataraxia e mai mult pe goth, ceea ce nu e bine niciodata. Daca e sa se inspire dupa cineva cum zici tu, sigur nu-i Ataraxia, Helga Pogatschar... poate.