vineri, 12 noiembrie 2010

Dubla 3 (CCII) Somers Town

Daca tot i-am abordat pe engleji, hai sa vi-l prezint Shane Meadows, unul dintre regizorii mei preferati, in primul rand pentru Dead Man's Shoes, care dupa umila mea parere e o capodopera si-n al doilea pentru celelante: This Is England, A Room for Romeo Brass si Somers Town… toate, filme bune, simple si la obiect.
Shane Meadows stie si sa-si aleaga actorii si se foloseste destul de des de Paddy Considine care rupe sufa cand i se da un rol serios si de Thomas Turgoose care-mi pare un actor desavarsit pentru varsta lui.
Aici mai jos e o dubla din Somers Town, un film de 71 de minute caruia nu-i lipseste nimic, o adevarata placere intr-o perioada a filmelor de doo ore jumate si a regizorilor care se iubesc atat de mult incat ar pune tot materialu’ filmat, fara sa taie nimic, dand nastere unor monstri puturosi de 16 ore daca ar incapea pe DVD.

2 comentarii:

axl spunea...

TiE e unu dintre preferatele mele. De-atunci a inceput sa-mi placa cu adevarat de Stephen Graham.

axl spunea...

Da, foarte bun, bravo.