vineri, 3 septembrie 2010

Dubla 3 (CLIII) Fucking Amal

Am doar doo cuvinte pentru tine, suedeje lejbience… bine, sant cam minore, si chiar daca la un 16 imi permiteam sa fac niste glume, varsta celor doo protagoniste la filmare era de 14 si respectiv 17 ani si nu-mi iese media. Actritele isi joaca propria varsta cum ar veni, lucru de apreciat pentru ca deobicei rolurile mai dificile de pustoaice le castiga femei in toata firea.
Show Me Love (Fucking Åmål) din 1998 e un film lejereanu de joi seara, lejereanu nu-n sensu de de vara, sau de duminica, lejereanu in sensu’ de usor digerabil... desi filmele cu lezbience si puberi sant cam greu de inghitit in general.
Filmu’ are cam cea mai tare abordare a pubertatii pe care am vazut-o vreodata, si io stiu de pubertate coaste c-am trecut vreo 5-6 ani prin ea, e ţuţ, fix pe fix. Pubertatea e nasoala! Pubertatea e o durere d-aia surda-n coaie pe care poate sa ti-o aline doar o domnisoara la varsta ei cu nasu pe sus de pe Sirenei care nici nu stie de existenta ta.
Sfarsitul face parte din categoria aia de-ncheieri de film care te lasa cu un zambet pe fata ceva timp in genericu pe care canta Robyn Show me love.
Si niste trivia, Robyn e si ea suedeja, eu eram inca la o oarecare pubertate cand a eliberat ea melodia asta si facusem o pasiune maricica pentru ea.
Nu se poate taia cu subtitrare cu tot, da’ te prinzi de idee.

Niciun comentariu: