duminică, 12 septembrie 2010

O pesa (CXLI)

Ba, Roxette-s destul de tari, nu numai pentru ca au influentat grei care rup azi liniutele alea de la mine din winamp da’ pentru ca-s tari. Lumea mai are revelatii d-astea muzicale, unii il descopera pe Prince si se mira-bucura ca e mai tare decat Michael Jackson…e mai tare la varsta pe care o ai acum, cand aveai 12 ani era mai tare M.J.
Eu nici nu-nteleg de ce-s comparati astia doi, Prince e mic-negru-funky-jazzy-pune mana pe ea si Michael e… stiti si voi cum e. Altii o descopera pe pre-Ray of light Madonna , n-o sa zic nimic de ei ca mi se pare ca si tu esti p-acolo si nu vreau sa te jignesc.
Eu am descoperit Roxettu, sa nu ma-ntelegei gresit, nu stau sa-i ascult ca tristu pe pleilist, ii respect doar…ca pe Queen, The Doors si alde astia care-s superi tari da’ dintr-un motiv anume nu asculti decat o pesa pe luna de la ei, sau hai, doo.

5 comentarii:

axl spunea...

Am impresia că ai o părere foarte proastă despre gusturile mele muzicale eclectice. Dacă e aşa atunci şi eu am o părere foarte proastă despre gusturile tale muzicale la modă.

tusat spunea...

N-am ascultat nimic la moda nici macar cand muzica pe care o ascult acum era la moda.

axl spunea...

Să înţeleg atunci că nici ţie nu-ţi place când se afirmă neadevăruri despre muzica ce-o-asculţi.
Auzi, decopăr prerayoflight Maddona.
Roxette ascultam acum 5 ani, dacă vrei să ştii. La fel cum purtam şosete flauşate albe înainte să le poarte Michael.

tusat spunea...

Michael poarta sosete albe dedinainte sa te nasti tu bai laudarosule, in Off the Wall ('79) apare cu ele chiar pe coperta albumului.

axl spunea...

Am dat un exemplu, când dai un exemplu nu trebuie neapărat să fie adevărat.