marți, 21 septembrie 2010

Dubla 3 (CLX) Movie Monday (link madness)

Eu lunea ma uit la filme toata ziua, poate de aceea-i zic Movie Monday, The Big Double M, sau meme. Mda, si desi baxez in jur de 5-6 filme in respectiva zi, cateodata nu pot sa pun pe nici unu’ degetu si sa zic, da coaste, asta-i un film pe care pot sa pun degetu'.
Sa facem un mic inventar, lunea am inceput-o la orele 00:00, cum ar trebui sa se-nceapa orice zi a cinefilului amator. Law Abiding Citizen (bunicel-usurel), Felon (aşaşaşa), The Girl with the Dragon Tattoo (bun, recomand), Flame & Citron (bunicel-vive la resistance), jumatate din Zach Galifianakis: Live at the Purple Onion (nu e genu’ meu de umor) si ici colo am presarat episoade din Curb, Animaniacs si Zona Crepusculara.
Si printre astea, unu’ memorabil, City Island care tare mi-a mai placut, o comedie eleganta, cu un aer de Wonder Boys (unu’ dintre filmele mele preferate)…bun ,a keeper.

Niciun comentariu: