luni, 6 septembrie 2010

Dubla 3 (CLVI) Brat

E luni dimineata, si dupa cum ne-am rasfatat cititorii in ultimu’ timp o sa impartasim cu ei ce film am vazut eu aseara… pabababam!!! FILMU’ DE DUMINICA SEARA! Pentru cei care-s mai noi la P&Z, rubrica F.D.D.S. e despre filmu’ pe care l-am vazut eu sau cenlalant duminica seara. Filmele de duminica seara sant usoare, nu-ti pun mintea la contributie, cateodata-s chiar plain stupid, da’ intotdeauna-s entertaining. Genu’ de filme la care nu trebuie sa pui pauza cand te duci sa te pişi sau sa faci floricele.
Ei bine, aseara am vazut un film rusesc cu mafioti, desi la unmomendat personajele principale neaga aceasta “nu santem mafioţi, santem ruşi” si au dreptate, reglarea de conturi e o treaba national-ruseasca in principal si tipica mafiotilor abia dup-aia.
Brat (Brother) e intr-un fel in care nu pot sa-l descriu, e asa … greu de descris. Adica are unele momente foarte originale si bine facute si altele atat de frichii ca te buşeşte râsu… ca montaju’ asta cu rusu si americanu care se-mprietenesc in drum spre Chicaga si vai ce se mai distreaza.

La sfarsit am ras cu pisi de ne-a sarit vodka pe nas, se intampla sa bem vodka la momentu' respectiv, nu e o gluma, vai film rusesc trebuie sa zici ceva de vodka...

Un comentariu:

axl spunea...

Mă scuzaţ da eu aseară m-am uitat la Futurama până am adormit.