marți, 28 septembrie 2010

Dubla 3 (CLXIII) TAoJesseJamessbtCRF

TAoJJbtCRF se întinde în sfera bradpittiană. A venit ezact la momentul în care simţeam nevoia de un slow paced dar n-am ştiut că am astfel de nevoi momentane până nu l-am văzut. În mare-s mulţumit de el dar, repet, tre să fii in the mood ca să-l apreciezi. Lung, ca orice lălăială, atinge acolo nişte puncte care trebuie atinse când e momentul pentru ceva superficial. Presupun că-i design-at pentru publicul american şi pasiunea lui pentru outlaws aşa că n-ar face prea mulţi purici, să zicem, în Cehoslovacia, asta dacă mai există Cehoslovacia, şi am o bănuială că-i oale şi ulcele. Brad face un rol execrabil. E de asemenea şi producător. Surpriză spre final, cântă Nick Cave, ceea ce e mereu o surpriză.

Uite acuma când văd şi eu afişu îmi dau seama cu cine seamănă, când zâmbeşte strâmb, Bob Ford, interpretat de Casey Affleck. Cu fracsu, Ben.

Niciun comentariu: