sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Dubla 3 (CCV) Gegen die Wand

Aveam chef aseara sa vad un film romanesc bun, da’ cum asa ceva nu prea exista, am vazut unu’ nemtesc cu turci care defapt cred ca-i turcesc si se petrece in mare parte la nemti… Gegen die Wand, acest un fel de Buletin de Bucuresti, da’ nu cu romani in Romania ci cu turci in Germania. Head-On (Cu capul înainte – multumesc IMDB) e un film bun in care joaca un fel de Nick Cave turc, putin mai ravasit, daca e posibil asa ceva si o turcoaica cu un cur extraordinar... o combinatie destul de tare zic eu.
Filmu’ ridica o gramada de chestii, nu stiu ezact cum sa zic, da’ ideea principala care m-a lovit imi pare ca e aceasta: e plina lumea de ţărani care nu te lasa sa te distrezi… dup-aia mai sant si altele, ca dragostea care-nvinge tot inafara de unele chestii ca banii si trecerea timpului, motivul omului care tot la izvor ajunge daca decide sa faca aceasta, desigur si altele lafel de birbitrare gen: totu-i negru inafara de cealalta jumatate care-i alba, daca vrei sa privesti asa lucrurile… Birbitrar e un cuvant de moment, nu-l cauta in DEX.
Dubla demaijos am pus-o din cauza ca asa fac si eu ardeii umpluti , cu cateva exceptii desigur pe care n-o sa le enumar aici pentru ca nu-s muiere.

Niciun comentariu: