duminică, 28 noiembrie 2010

Dubla 3 (CCIX) Cool as Ice

Cine-i mai cul ca Vanilla Ice? Nimeni, Vanilla Ice e cul like ice, ce e mai cul ca ice? Nimic.
Recunosc, Vanilla era principala mea inspiratie pentru miscarile pe care le executam la petrecerile de apartament de prin ’90… bine ca am luat doar miscarile si am avut destul de mult camănsens incat sa nu imprumut si garderoba... si mai recunosc ca am tinut destul de bine minte filmu', ma refer la replici si tot tacamu, frichii. Si daca tot m-am apucat sa recunosc chestii, o sa recunosc si ca imi placea muzica... acum mi-am dat seama de ce, pentru ca toata e furata de la grei ca Grandmaster Flash, Run D.M.C. si multi altii.
Sant foarte multe de spus despre filmu’ asta da’ nu cred ca pot s-o fac mai bine decat flacau’ asta.

Niciun comentariu: