miercuri, 10 noiembrie 2010

Nicio pesa (CLVI)

Take That sunt băeţii ăia care rupeau inimi prin 90 şi hazardu face că aveau şi nişte pese pese. Ei bine, TT s-au reunit în formula completă, adică cu grăsunu de Robbie şi au scos mizeria asta de mai sus. Asculţi pesă dupe pesă dupe pesă şi tot ţi se pare că seamănă cu ceva, şi ghici ce, chiar seamănă dar nu ştii cu ce. De la E-Type până la electro-turd-ul lui Robbie, Progress e o adunătură de melo fără cap şi coadă şi Pisi zice că seamănă cu Muse, ajuns aici mă felicit că nu ştiu cine-i Muse şi nici nu vreau să aflu dacă TT cântă ca ei.
Ce urmează? E-17 cu alură de Mos Def? BSB ca Pulp? Doar Ăl de sus ştie. Şi El e ocupat cu altele momentan. Cum ar fi Keeping up with the Kardashians.

Bine că mi-am adus aminte. Cine îmi zice cu cine seamănă începutul de la Kids are o bere de la mine.

5 comentarii:

Cougar spunea...

nu de asta intru eu aici.

axl spunea...

Ne pare rău, din cauza numărului neaşteptat de mare de vizitatori ni s-au terminat scovergile gratis.

Unknown spunea...

nush da berea tot as bea o cu tu!^^

Cougar spunea...

aproape nimereală (well played), dar mă refeream la creeri pane.

axl spunea...

N-am idee despre ce vorbeşti. De fapt am doo.
Dacă îţi place TT e una, e-am atacat, te simţi tu atacat prin ataşament sentimental.
Dacă consideri că postu ăsta despre TT e sub standardele de calitate ale PZ e a dooa, ai dreptate, dă-ne jos din corcoduş.