duminică, 28 august 2011

Dubla 3 (CCCIC) The Room

The Room e hands down cel mai prost film pe care l-am vazut vreodata, si am vazut filme proaste, e mai prost decat A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell, la dracu, e mai prost decat Jipa. N-am cu ce sa-l compar ca n-am mai avut experiente asa de dureroase pana acum… poate doar cu râia, desi The Room se cam pişă pe râie, e un fel de dublu râie, dublu râie cu garnitură de cancer.
The Room is to cinema what Basescu is to cinema (nu stiam s-o fac sa sune decent in romana). Dacă prostia doare, The Room omoară si ingroapă. The Room e atat de prost incat devine chiar bunicel, ca un gras de 120 de kile pe un cantar de 110. The Room e atat de prost incat se zvoneste ca majoritatea oamenilor dupa ce l-au vazut au simtit o nevoie nefireasca sa se pocăiască sau sa joace la 6 din 49.
Sa te uiti la The Room e ca si cum te-ai uita la doi negri handicapati facand sex pasional.... e ca si cum te-ai uita la un concert de 2 ore cu Barbara Streisand.
The Room e atat de ieftin incat nu si-a permis o actrita frumoasa si a angajat una nasoala careia i se zice din 5 in 5 minute ca e frumoasa.Si acum cate ceva despre Tommy Wiseau, acest… om? Criticii spun despre accentu lui ca aduce cu al unui “half drunk croatian cyborg”, eu zic ca si mufa si miscarile lui aduc cu acelasi lucru. Nu stiu ce altceva sa mai zic de el. Bun, un trebuie pentru amatorii de gunoi.



Niciun comentariu: