marți, 16 august 2011

Dubla 3 (CCCXCII) Shotgun Stories

Shotgun Stories e un film cu rednecşi, şi mie-mi plac filmele cu rednecşi. Filmele cu rednecşi sant destul de tari, hai sa facem un mini-special, si cand zic mini-special ma refer ca doar o sa enumar rapideanu cateva filme tari cu rednecsi.
Primu’ care-mi vine e Deliverance unde-s cam cei mai harcor rednecsi , Sling Blade cu Billy Bob redneck-spaz, Winter’s Bone, un clasic desi n-are dacat un anisor sau cum l-am gasit undeva - redneck-noir, Clay Pigeons, Gummo mai pe latura artsy, The Wild and Wonderful Whites of West Virginia ca documentar si mai sant sigur vreo 5-6 destul de tari pe care nu mi le aduc acum aminte, hmm, vreo 2-3 din astea 5-6 cred ca-s chiar harcor. Hai ca mi-am adus aminte si de Animal Kingdom si The Misfortunates.

Niciun comentariu: