joi, 25 august 2011

Dubla 3 (CCCXCV) Meek's Cutoff

Meek’s Cutoff e un film de Kelly Reichardt. Kelly Reichardt face niste filme minimaliste care nu ma deranjeaza deloc, dupa cum am vazut la Wendy and Lucy sau Old Joy. Ce poti sa spui despre un minimal? E bun.
In alta ordine de idei, az’noapte cum ma duceam acasa pe la 12-1 noaptea am vazut undeva in departare niste ceori care-si facusera tabara in campu’ de pe langa casa mea si mi-am zis “exact de asta aveam nevoie, de martori”. Am intrat frumos in casa, pisi dormea, am scos pistolu’ si am tras 3 focuri pe intuneric, asa, in directia din care i se auzea respiratia. Pisi s-a trezit, a aprins lumina si a zis “ce cacat?” in timp ce se uita la mine nedumerita si impuscata in umaru’ drept… s-a dus la oglinda ca sa vada ce i-am facut mai exact, a vazut si a zis “ce cacat?”. Eu plin de remuscari m-am apropiat sa-mi cer scuze si am impuscat-o iar, de aproape, de la spate si cu lumina aprinsa direct in cap.
Acest vis m-a marcat profund, adica m-am trezit destul de tulburat pentru ca-n majoritatea aventurilor mele antieroice nocturne nu omoram decat necunoscuti… banuiesc totusi ca facuse ea ceva…


Un aspect ratio destul de ciudat pentru 2011, 4:3, lucru bun dealtfel pentru monitoru' meu.

Un comentariu:

axl spunea...

Credeam că am fost destul de explicit acum trei ani şi ceva cţnd am spus hai coae ne facem blog da n-avem voe cu vise.
Şi dacă tot suntem la capitolu ăsta am visat că am bătut-o pe Catinca cu pumnii în cap brutal bine de tot şi apoi că eram în gară şi trebuia să vină nemţii.