vineri, 19 august 2011

Dubla 3 (CCCXCIII) Le Fils

Nu stiu de ce insist sa ma mai uit la filme frantuzesti? Serios, chiar nu stiu... poate pentru c-am vazut Irreversible de curand si mi-am zis ca cine stie... Le Files e un belgian-frantuzesc filmat din mana, mana de spaz that is, ca o mana normala nu se misca asa... iti lasa impresia ca cameramanu' face ceva mult mai interesant cu mana libera. Nu stiu exact care-i ideea, nu le ajungea cat se misca o camera intr-o mana care-ncearca s-o tina catdecat fixa ? Vor mai mult ? De aici o stare de ameteala. Dup-aia ca sa te si enerveze, Le Fils se misca ca un cur de fata batrana si cam tot ca un cur de fata batrana n-are parte de pic de actiune, nu se-ntampla mai nimic. In fine, nu stiu daca eram eu obosit sau ceva, ca nu prea am dormit mult in ultimu’ timp, da’ dupa ce s-a terminat aveam o stare asa de parca cineva mi-a supt sangele-n somn vreo 4-5 zile la rand, si nu zic ţânţăreşte asa, zic sanatos, ca o curva sau ceva.
Pe de alta parte inteleg de ce ar putea sa le placa unora, poate chiar si mie, ca nu-i neaparat rau, e doar al dracu, nu stiu cum sa zic… nevardales, daca vrei sa vezi un film cam pe aceeasi idee, mult mai bun desi tot lent, mai bine vezi Red Road.

Niciun comentariu: