miercuri, 17 august 2011

O pesa (CCXXVII)


Fiind de dimineaţă iată o pesă de dimineaţă.

În altă ordine de idei, care-i treaba cu Brad Pitt? E numai impresia mea sau filmele proaste în care a jucat se pot număra pe degete? Meet Joe Black, Inglourious Basterds, Mr. & Mrs. Smith, Troy, The Curiosul Caz a lu Ben Button? Ştia careva că Brad Pitt a jucat in Dallas? Sau în Thelma & Louise? Pe când filmele alea bune parcă-s mai multe? Se7en, A River Runs Throug It, Twelve Monkeys, Fight Club, Snatch, Babel, Burn After Reading. De ce spun asta? Pentru că Pitt joacă acum în World War Z, după cartea cu acelaşi nume despre un zombie apoc. Ştiu, ştiu, aşa am făcut şi când am auzit prima oară de Zombieland şi iată ce mare dezamăgire a fost ăla, chiar dacă a fost cu Woody. Dar Woody parcă s-a prostituat mai mult ca Pitt, deşi Pitt a făcut-o mai rar a făcut-o în schimb mai profund. Dar serios acum, cât de mult te poţi prostitua întrun film despre un zedapoc? Speranţele mele sunt înalte dar Dumnezeu mi-e martor, n-am atâta inimă să mai trec printrun alt Survival of the Dead.

Niciun comentariu: