duminică, 29 august 2010

Dubla 3 (CXLVII) Justice (doc)

Justice e un duo francez care baga electronica, nu tocmai ceasca mea de ceai da’ nu-s rai. Gaspard si Xavier sant faimosi da’ eu am descoperit asta abia ieri… si cand zic faimosi zic faimosi ca o trupa faimoasa de rock de prin 60-70, cu grupiz si tot tacamu’. Documentaru’ asta, A Cross the Universe (de Romain Gavras) e doar despre un tur de-al lor in state, nu-ti zice foarte multe despre ei… da’ nici nu trebuie pentru ca-i vezi cum o ard.
Am invatat ceva? Mda, ca tot spiritu ala roacnrol e acum in “industria electro”, rocku s-a lipsit de el, avem metalici lacto-vegetarieni, crişi corneli care se-ntorc repede seara la nevasta, organizatii caritabile-harcor… defapt cred ca roacherii n-au fost niciodata facuti sa bea si sa tufa, faceau astea pentru ca asta se cerea de la ei.
Eee… si Justice astia doi pe durata turului asta tuf electro-americanca-n toate cotloanele autocarului, francezu ala mic isi face un obicei sa sparga sticle-n capu’ alora mai antipatici, infunda puscaria, beau pana vomita, dau foc la copii si asa mai departe.
Si asta-i o pesa, asa ca idee. E destul de tare, acum mi-am dat seama.

Niciun comentariu: