marți, 17 august 2010

Nu e doo ca caşalotul eşuat pe canapea

Ieri la 17:55 mă sună Ionuţ Grasul, răspund, ce să fac. Paxi la cât e meciul, la opt jumate, ce zici, venim la tine să-l vedem şi dup-aia mergem în Vamă, nu stăm mult, că şi noi mergem mâine la muncă. Veniţi, de ce nu. Ce-i în Vamă, concert, cine, nu ştiu, bine. Vă aştept pe la opt, bine, pa.
Se face opt, vine doar grasul, Alina cică spală rufe. Ne uităm la meci, grasul îmi povesteşte ce nasol e fără aer condiţionat, la tine e bine, eu nu pot să dorm noaptea de căldură, de când îl aveţi, de vreo doi ani, calumea, eu sunt fan AC, bravo, când mi-am luat maşina etc., etc., şi adoarme întins pe canapea. Eu mă uit la meci în continuare, Catinca îşi face unghiile, caşalotul începe să sforăie. Se termină meciul, ăsta tot doarme. Catinca se retrage în dormitor, eu intru niţel pe net, îl las p-ăsta să mai doamă, săracu, la frig. Îl sună Alina, se trezeşte, Paxi ce facem, mai mergem în Vamă, ce să mai mergem, păi atunci ce facem, păi tu te duci acasă şi te culci. Bine.

Niciun comentariu: