duminică, 15 august 2010

Dubla 3 (CXXXVIII) Supervixens

Si pentru ca ziceai ca am evoluat de la categoriile B si E la animatii, te lovesc cu Supervixens, eu nu evoluez ba, am atins deja perfectiunea in ceea ce-nseamna degustare de cinema, sant pe cea mai inalta treapta, am flacari in ochi, vapai ce ard dulci duble una dupa alta-n-nserat… si-n caz ca nu prindeti subtilitati, randul de mai sus se traduce “moarte poetilor”. Dar vorbeam despre Russ Meyer si influenta lui in arta moderna, nu despre ura mea pentru poeti. Supervixens detine una dintre cele mai importante colectii de ţâţe pe care au dat s-o vada ochii mei, ex-tra-or-di-na-re, extraordinare va zic. Despre ce e filmul? Habar n-am, da’ cred ca despre asta. Dubla asta au interpretat-o multi, femeia semidezbracata care distruge marea masina rosie si puternica a barbatului... nu va recomand sa ganditi prea mult totusi cand vedeti filme d-astea.
"Is the fucking we get worth the fucking we get?"

Niciun comentariu: