vineri, 13 august 2010

Evolutions - DMZ (VII)

Când mă plicti sau n-am ce băga sau mi-e lene să fac ceva mai elaborat bag un Evolutions. Deschid comicu cu CDisplay, dau click dreapta, save page to file, rename la ălea cinci cavăruri care le vreau, apoi deschid un next la întâmplare, dau la o pagină oarecare, click dreapta, save page to file, apoi deschid pagina cu Photobrush, decupez căsuţa a mai calumea, salvez. Deschid netu, P&Z, new post, scriu titlu, deschid P&Zu în altă pagină, dau pe Evolutions să văd ce număr e, termin de scris titlu, pun eticheta, dau adăugaţi o imagine, adaug 5, le adaug prost, le şterg, iar le adaug, iar le adaug prost, mă enervez negativ, le adaug una câte una, e bine, şterg spaţiile dintre ele ca să fie una sub alta, scriu asta, scriu de next, aldinez şi cursivez ce e de aldinat şi cursivat şi dau publicaţi postare.
Next, 28DL, cum ar veni.

3 comentarii:

tusat spunea...

Cand avem de postat o insiruire de mai mult de o sau doo poze facem asa... apasam pe "niciuna", nu pe "centru", "stanga" sau "dreapta" si dup-aia poti sa le aranjezi cum vrei ca se deschid bine. Sau poate vrem sa punem un link spre ceva, selectam textu si apasam pe butonu dintre “culoare text” si “aliniere stanga” dupa care peistuim linku acolo.

tusat spunea...

Aaa, si copertile de la DMZ mi se par mult peste alea de la TWD.

axl spunea...

O, da, deacuma voi abuza de aia cu linku.