marți, 3 august 2010

Dubla 3 (CXXVII) Retardspecial

What's Eating Gilbert Grape nu e mare scofala da’ n-am putut sa ma abtin, e Johnny Depp caftind niste cur de Leonardo retardat (cred ca suna mai bine-n engleza "J.D. kicking some retarded Leonardo ass").
Nu prea halesc filmele cu retardati, am cunoscut si eu cativa si nu-s chiar asa de interesanti, nu-s interesanti chiar deloc… desi cred ca filmele cu ei se bazeaza mai mult pe cum freaca ei la cap oameni sanatosi si cum le deschid ochii spre chestii ca-n Rain Man, unde ca si-n celelante retard exploits normalul si sandilau ajung sa se-nteleaga si completeze reciproc. Riiight.
Retarzii intotdeauna ajuta pe cineva-n filme, sa castige ceva material sau spiritual ca-n Sling Blade unde Billy Bob face cam cel mai credibil oligofren pe care l-am vazut. Iar cateodata doar se lupta cu propriile neajunsuri mentale, ca-n I am Sam, Forrest Gump si mai toate filmele cu Barbara Streisand.

Forrest Gump e putin diferit pentru ca nu se vrea prea serios.
In mare, oligosploiturile imi par cam pretentioase,echivalentul unei basini cu miros de portocale (miros bine, da' ce rost are?), o chestie asa, mai importanta pentru c.v.-ul regizorului decat pentru alte chestii.


Niciun comentariu: