sâmbătă, 14 august 2010

Dubla 3 (CXXXV) Tarantino exploits

Si acum sa incercam sa mai relationam si cu Paction, pentru ca in ultimul timp mocneste asa… un conflict intre gusturile noastre cinematografice. Hai sa-i recomandam un zombie-splatter-exploitation. Dar s-o luam incet ca sa inteleaga si ceilanti…
Grindhouse (2007) e un proiect Quentin Tarantino & Robert Rodriguez care cuprinde doo filme deocamdata, Planet Terror (pe care ti-l recomand) si Death Proof (carsploitation) care au avut ceva success pentru ca “Machete” traileru' fals de la-nceput, e deja in productie. Am mai vorbit despre Tarantino si exploituri, am pus linkuri pentru cine vrea sa afle mai multe… overall un omagiu foarte bun genului pe care nu cred ca putea cineva sa-l faca mai bine. (Grindhouse)

Un comentariu:

axl spunea...

Nu ştiu cum de ai reuşit tu să-ţ închipui cum că eu n-aş fi văzut Planet Terror. Pe bune că nu ştiu. Da acuma, serios, nu prea m-a atins. Adică nu mă atrag omagiile şi mai ales omagiile aduse exploiturilor. Adică ridiculizarea la maxim a unui gen deja ridicol le iese doar ălora din South Park.
N-am văzut Death Proof da aştep Machete, traileru promite.