sâmbătă, 11 decembrie 2010

Dubla 3 (CCXIX) Seriale - The Wire

Eu am un fel de regula nescrisa, se numeste: Daca e serial si nu e serial de comedie nu te uita la el. Orice e serial si nu e serial de comedie e doar serial daca e sa te gandesti putin… si cine dracu se uita la seriale? Trebuie sa recunoastem ca e un gen de oameni, genu’ ala de oameni care se uita la seriale. Poate o miniserie mai merge, nu stiu.
Da’ serialele deobicei tind sa-si faca o baza maricica de zombilai care se uita la imagini care desi se misca si au si coloana sonora nu-s filme, sant seriale pentru numele lui Dumnezeu, chestii care trag disperate de ele insele ani de-a randu doar ca sa nu moara. Si zombilaii astia le reituiesc numai cu 10 si fac reviuuri d-alea gen Cristina Nebuna 1000, ”n-ai trait pana n-ai vazut…”
Nu-s foarte superficial asa ca sa ma uit la filme dupa reitinguri, da’ cand vezi ceva cu 9.7 pe IMDB te pune putin pe ganduri… si asa ma pacalesc eu dincandincand si deaunlod cate un prim-sezon din cate un serial, ma uit la juma de episod si sterg toata tarasenia… de ce dracu m-am pisat iar pe propria mea regula, mai ales ca mi-am demonstrat de atatea ori ca e buna, functioneaza. Nu stiu.
Astea de la HBO poate te mai pacalesc cu o ţâţă sau o-njuratura da’ tot seriale sant, seriale cu ţâţe si injuraturi.
Ei si aseara cum stateam io singurel cu cracii-n sus si mancam nachos pe care-i udam cu niste vin de colectie amestecat cu cola mi-am zis ca poate e o decizie destul de buna sa deaunlod primu’ sezon din The Wire. Regula Nescrisa nu greseste.

Dincandincand trebuie sa devina neaparat un cuvant, arata extraordinar.

2 comentarii:

axl spunea...

Mda, e ciudăţel asta cu serialele. Adică pentru un nene care are o grămadă de timp liber, ca mine şi ca tine, spre exemplu, un serial zici că e ezact ce trebuie, dacă-i cel puţin decent. Vorbesc, fireşte, despre non-sitcom-uri.
Uite, eu am la activ vreo câteva, adică serii întregi, duse până la capăt sau măcar până-n prezent. Prison Break, House, Dexter, termin Dexter şi mă apuc de True Blood, chestii de-astea care chiar te ajută să întreţii o conversaţie decentă la metrou. Bine, eu nu merg cu metrou şi nici nu port conversaţii, da cine ştie.

tusat spunea...

Mda, eu am doar twinpixu pe care m-am fortat sa-l vad din numaistiuce motive... si e foarte posibil sa fie comedie.