sâmbătă, 18 decembrie 2010

Dubla 3 (CCXXVI) Kataude mashin gâru

The Machine Girl e un fel de Power Rangers da’ cu mai multe măruntaie… si cu Yakuza inloc de monştri spaţiali. The Machine Girl e despre un lung şir de razbunari, atat de lung incat fiecare personaj pozitiv sau negativ care moare are garantat o ruda disponibila sa regleze conturile.
Personaju’ principal, Ami vrea sa-si razbune fratele care a murit intr-un caz extrem de buliing… in proces i se taie mana stanga, moment in care se-ngrasa brusc, nu mult.
Razbunarile-s… nu stiu, medievale e putin spus, mai bine dau un exemplu, avem o familie, mama, tata si fiu, fiul a fost complice la moartea fratelui lu’ Ami, deci e o familie rea. Ami le intra-n casa pe un geam, taie capul baiatului si i-l baga-n oala de ciorba lu’ ma-sa, ma-sa deschide oala, capu nu apare imediat, ciorba-i o supa alba, se-nroseste si apare capu’, mama se sperie si tipa, moment in care Ami ii infige un cutit in ceafa care-i iese pe gura, mama incepe sa sangereze si sa regurgiteze inclusiv intestine in oala. Tata face o baiţa deci nu aude nebunia, striga la nevasta: Nevasta, nu mai avem balsam. Ami zice de dupa perdea urmatoarele: Ce-ai zice de un balsam mai special? perdeaua se da laoparte si-o vedem pe Ami cu flacau' fara cap in brate, il stoarce si sangele ii tasneste din gat direct in capul taticului. Ami zice: Spala-te pe cap cu sangele lu’ fi-tu!!! Ha-ha!!!
Lupta finala e cam cel mai frichii lucru pe care l-am vazut vreodata si vorba aia, am fost cu Cristina Nebuna imbracata-n pijamale-ntr-un bar de poponari.


10 comentarii:

axl spunea...

La un moment dat intenţionam să-l văd şi eu dar din motive de common sence am renunţat. Să nu iei asta în sensu greşit dar acum ceva vreme te loai de mine că-mi plac alea dark&gory. Văd aicia un patern descendent la tine, cu Wild Zero, TMG, de-astea, asian, stupid&gory, ceea ce nu este bine, mai ales că-s toate făcute în epoca contemporană. Crecă te-ai înfinge ca în brânză în Re-Animator, The Serpent and the Rainbow, sau chiar mizeria aia de Braindead a lu Petey Jackson.

tusat spunea...

e o mare diferenta intre dark&gory si stupid&gory, ca-ntre Star Wars si Spaceballs da' invers... ma uit la astea in principal pentru partea stupid, daca se nimereste sa aiba si niste gore il accept. Wild Zero si TMG sant comedii, esti dubios doar daca te uiti la ele altfel decat ca la niste comedii "contemporane" care fac misto de mizeriile alea din anii '80.

axl spunea...

Păi şi ălea din 80 tot la mişto erau făcute. Toată trilogia Evil Dead e stupid&gory şi I know for a fact că ţi-a plăcut The Army of Darkness, nu ştiu dacă le-ai văzut pe primele doo.
Bine, nu ştiu dacă-ţi mai place şi acuma, ştiu că-ţi plăcea atunci. Chiar, ia să mă uit eu la el, să vedem.

tusat spunea...

The Army of Darkness nu cred ca are gore si mi se pare ca e de ceva timp un cult classic. Ia sa-l revad si io, poate gasesc ceva cu toate finalurile.

axl spunea...

TAoD n-are mult gore sau n-are deloc, în schimb Evil Dead unu şi doi au.
Ideea mea e că toate prostioarele astea nu merită băgate în seamă pentru că-s comedii, sau pentru că-s fucked up. Adică ezact asta fac americanii, se uită la un d-ăsta şi-apoi discută între ei,mamă, ai văzut, un zombie care se bate c-un rechin, CE TARE!, oare ce le-o coace mintea data viitoare?, şi data viitoare apare un zombie care se bate cu doi rechini. Cam asta strică orice sequel, după părerea mea, adică tresă take it to the next level neapărat. Jaws e o chestie super super calumea, da Jaws 2 până la 8 sunt de tot rahatu, de ce, pentru că rechinu e mai mare, mai deştept, omoară mai mulţi, etc, pentru că cică asta se cere, la fel ca toate prostiile alea din Saw, ideea primului e bunicică, a prins, hai să mai facem 5 filme la fel, dar cu capcane mai ingenioase, cu mai mulţi morţi, cu mai mult sânge, până ce ideea originară se diluează indescriptibil.
Şi cam aşa mi se par şi TMG sau Wild Zero, "comedii" de genu hai să vedem ce-au mai scornit ăştia, ia uite, se spală pe cap cu sângele lu fisu, e sick rău de tot, uau.

tusat spunea...

Pai tu ai o problema cu a intelege comediile, ce conteaza cu cati rechini se bate un zombie atata timp cat e comic? nu contest ca-s o gramada de cacaturi care nu-s comice deloc chiar daca poate-ncearca. e comedie la dracu, si atata timp cat razi eu zic ca merita vazuta.
Eu vorbesc doar de doo filme, nu-mi mai arunca altele in cap pe care nuci nu le-am vazut. Cred ca tu nici n-ai vazut Wild Zero sau TMG... ia uite ma, vad si eu doo comedii japoneje care se-ntampla sa aibe niste gore si-mi sare-n cap espertu in gore american.

axl spunea...

Păi Fulci numai la efectu comic nu se gândea când l-a pus pe ăla să se bată cu rechinu. Se gândea cât de mind-blowing e, se gândea că nimeni nu s-a mai gândit la asta până acum, d-apăi s-o şi facă, se gândea cât de bine va da pe ecran mare şi cât de mult va discuta lumea despre asta, şi uite că încă se dicută, la o grămadă de ani după. Zombi 2 nu-i comedie, nău sării, nu-i comedie deloc. Că râzi, e altceva, râzi de cât de prost e ăla de-a făcut-o. Şi râsu de genu ăsta îl înţeleg. Da când râzi la un film prost făcut special să râzi asta nu mai înţeleg.
Dacă Ed Wood ar fi făcut comedii, ai mai fi râs?

tusat spunea...

Gata mai, am inteles ce nu-ntelegi, nu-ntelegi filmele facute prost special ca sa razi. Eu inteleg asta da' nu cred ca pot sa-ti explic.
Desi e ciudat, daca poti sa razi la un film prost ce mai conteaza ca-i genuine prost sau fake prost? asta nu-nteleg eu la tine.
Si asta cu filmele fake proaste e o treaba destul de delicata, la Wild Zero de exemplu e o bariera foarte fina intre brutal si elegant, nu stiu exact cum sa zic, imi pare ca iti trebuie un regizor destul de tare ca sa faci un film prost foarte bun... si toate paradoxurile astea il fac extraordinar. sentimentu' ala de nu stii daca-i pe bune sau nu, daca se vrea serios au ba, pana te loveste si-ti dai seama ca ai fost un prost ca te-ai indoit si nu e pe bune, e o bascalie... si dup-aia iar iti pare ca-i serios, si nu e defapt. Nu e usor sa faci un film prost cand esti talentat si cand reusesti esti cu atat mai de apreciat... si-s unele filme extraordinare asa, nu multe, doar cateva si Wild Zero e unu' dintre ele.

axl spunea...

Poate că din cauză că-s răcit ca dracu şi din cauză că de o lună mă uit mai mult la seriale-s mai rău ca de obicei. Da mai am o serie din Tru Blood şi-mi revin la normal, pun de-o parte serialele şi m-apuc de filme din nou. Cum ar fi Le Dernier Combat, care m-am uitat la jumate din el, foarte bun, postapoc, albnegru, Luc Besson, şi i-am dat stop ca să mai văd un episod din Dexter. I need help.

tusat spunea...

Poate am pus si eu numai filme d-astea in ultimu' timp, hai sa-ti dau si unu' bun, bun in sensul ala olfeaşăn: Looking for Eric din 2009, e si cu fotbal, are si personaje frumoase si are un rol micut Eric Cantona.