marți, 21 decembrie 2010

Dubla 3 (CCXXXI) Cyrus

Cyrus e un exemplu bun, că tot vorbeam de filme proaste făcute bine, de promovare bună făcută prost. Pun aici trailerul, ca să să vadă.
John C. Reilley are o istorie de comedii bunicele, cel puţin mie-mi plac, face cuplu calumea cu Will Ferrell în Step Brothers şi Talladega Nights - The Ballad of Ricky Bobby, iar răhăţelul ălălant, Jonah Hill, are mai ales comedii la activ, remarc The Invention of Lying, Click, Superbad şi alte asemenea de acest gen. Deci premizele sunt stabilite, doi actori cunoscuţi pentru comedii, un trailer ce promite râsete, o Marisa Tomei coaptă ca o femeie frumoasă de vârsta ei, la ce să te aştepţi când vezi filmul?
Îţ zic eu. Nu la o comedie.
În schimb, deşi minte mult în prezentare, Cyrus e un film superb.


2 comentarii:

tusat spunea...

Stai tu linistit ca promovarea e buna, comediile cu astia doi au o cautare fantastica la americani si au atacat toate fronturile, comedie cu sandilai, comedie romantica si ceva drama. Nu mi s-a parut superb, e ok... pentru ca daca stai sa te gandesti putin e total previzibil si are multe din caracteristicile comediei romantice americane de duzina, desi se vede si ca au evitat cat de mult au putut asta.
Ala cand e rau parca-i Cartman, era mai tare daca nu se-nmuia la final.

axl spunea...

Se poate să fi exagerat când am zis superb, mai bine ziceam bun, îmi pare mai mult decât ok. Şi nu mi s-a părut previzibil, adică cam până la jumate din el tot mă aşteptam să fie comedie. De la jumate în colo m-am cam prins că nu e şi deja văzusem prea mult să-mi mai pară previzibil, in sensul rău al cuvântului.
Adică eu-l consider totally dramă, deloc comedie romantică. Adică are ceva romance dar ce poate să pară funny nu e deloc, e trist.